Wie werkt met linssen id, werkt in ieder geval met Rob Linssen. Na een studie geschiedenis en massacommunicatie, twee jaar kunstacademie en een aantal bureaus (KKBR, GREY), start hij in 1998 met linssen id. Het is van het begin af aan een compact, strategisch én creatief bureau. Rob is overigens van huis uit copywriter.


    De opdrachtgevers waarvoor linssen id succesvol is, vertrekken doorgaans vanuit zichzelf. Anders gezegd, zij laten zich niet dicteren door de markt of een hype, maar door wat hen werkelijk uniek maakt. Wat hen van binnenuit drijft. Wij zijn goed in het vinden en benoemen van die essentie. En het vertalen daarvan in reclame waarmee we hen helpen om strategische doelen te halen.


    De afgelopen 15 jaar hebben we veel gewerkt voor financiële dienstverleners, zakelijke dienstverleners zoals incassokantoren, advocatuur, architectuur en accountancy, non-profit organisaties, projectontwikkelaars en interieurmerken en mediabedrijven.


    linssen id heeft een flink aantal binnen- en buitenlandse prijzen gewonnen, waaronder drie ADCN-lampen, een Esprix, een Epica, een Cresta, een SAN accent en Dagbladgoud voor de beste dagbladadvertentie van 2007.