Rabobank Hoorn-Midden Westfriesland gratis netwerk


Je kunt overal klikken om terug te gaan.


RABO GRATIS NETWERK  RABO GRATIS NETWERK  RABO GRATIS NETWERK  RABO GRATIS NETWERK  RABO GRATIS NETWERK  RABO GRATIS NETWERK  RABO GRATIS NETWERK  RABO GRATIS NETWERK

Probleem Breng met de coöperatieve gedachte mensen in beweging.

id Help klanten hun dromen en ambities te realiseren door ze een netwerk van specialisten en hun dienstverlening cadeau te doen. In het analoge jaarbericht hebben we pagina’s met echte visitekaartjes toegevoegd met op de achterzijde aanbiedingen.

Media Analoog jaarbericht gericht aan 12.000 leden, digitaal jaarbericht.

 

Rabobank Hoorn-Midden Westfriesland speeltuin voor mobieltjes-generatie


Je kunt overal klikken om terug te gaan.


RABOBANK_JAARVERSLAG 2011 RABOBANK_JAARVERSLAG 2011 RABOBANK_JAARVERSLAG 2011 RABOBANK_JAARVERSLAG 2011 RABOBANK_JAARVERSLAG 2011 RABOBANK_JAARVERSLAG 2011

Probleem Hoe vertel je het verhaal van de coöperatie op een manier die óók jonge Westfriezen aanspreekt? Rabobank Hoorn-Midden Westfriesland zocht een radicaal andere aanpak voor haar Jaarbericht 2010.

id Een speeltuin voor de mobieltjes-generatie. Samen met Link Design bedachten we een multimediaal verhaal: De drie dimensies van de coöperatie. Die drie dimensies hebben we zowel voor de inhoud als voor de vorm heel letterlijk genomen.

Dus gingen we los met 3D-fotografie, QR-codes die verwijzen naar audio en video en een uitleg van de jaarcijfers met Augmentend Reality. De schaarser wordende lezer vindt zes interviews op thema’s als klantwaarde‚ hart voor de regio en maatschappelijke betrokkenheid. Ieder verhaal toont de kracht van coöperatief bankieren in barre tijden als deze.

Media Jaarbericht, site, digitaal magazine.